יום שבת, 21 בינואר 2012

שלום לכולם!

היתושים כאן טיפשים פחד. יש כאן די הרבה (אנחנו קרובים להרבה מאגרי מים) ומאוד פשוט להרוג אותם. (זה בדיוק מה שאני עושה כעת ב1:00 בלילה)
אין לי כח לעשות לכם  catchup , אבל אני מבטיח לספר על הדברים העיקריים.

מזג האויר משוגע לגמרי - היום היו 30 מעלות , יום קייצי לחלוטין אחרי 3 ימים כמעט רצופים של גשם (אתמול למשל היו 15 מעלות), בארץ הזו יורדים בממוצע 7 מטר גשם, אתם מבינים שהמים בברזים הם מינרליים?

בימים הקרובים אנחנו בRotorua - ארץ הגעש הגופרית והאדרנלין (יש כאן כל מה שתרצו, צניחות , מסוקים , מכוניות)
אני מצרף לינק למה שעשינו היום:


אתם רואים כאן גייזר שמתפרץ כל יום ב10:15 בדיוק,  בריכות גופרית (האדמה רותחת), ואת משפחת שלם באקסטרימים :-)

ובכלל:



האינטרנט קצת בעייתי כאן - לא מפותח כמו בארץ. לאינטרנט יש הגבלה - התעבורה מוגבלת כמו בחוות שרתים כלומר אי אי אפשר להעלות או להוריד מידע כמה שרוצים
אומנם קנינו כרטיס שנוכל להתחבר, אבל כרגע אני מנצל את שרותי המלון שנותנים כאן את השירות בחינם.

(מי שמפריע לו שליחת המייל אז נא לצייץ בחזרה)


ד"ש לכולם

יוסי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה